_K0A8189_HR.jpg
Tjek! Tjek! Tjek! Tjek! Tjek!

Alt i orden.

TJEK Ejendomsservice er en af Danmarks største udbydere af facility services. Siden 1959 har vi løst utallige typer af opgaver, og vores erfarne fagfolk sætter en ære i at gøre arbejdet ordentligt. Hver gang. Grønne arealer skal stå snorlige. Vinduespartier og facader skal funkle. Sne skal være ryddet, inden første mand møder. Vi er klar til at give en hånd eller 10 eller så mange, der nu er behov for – fra et par timer om ugen til fuld tid.

Lille vej

Gode folk skaber gode resultater.

Vi går altid grundigt til værks – også når vi ansætter. Vi bruger den nødvendige energi på at udvælge de folk, som har de rigtige faglige og personlige kompetencer. Herefter skærper vi kompetencerne gennem interne kurser og individuel efteruddannelse. Derfor er hele vores arbejdsstyrke kendetegnet ved en høj grad af kvalitets- og ansvarsbevidsthed.

TJEK

Sæt flueben ved et godt samarbejde.

√ Tilpasset løsning ud fra jeres ønsker

√ Løbende evaluering og budgetoptimering

√ Effektiv ageren ved akutte behov

√ Altid erfarne fagfolk

√ Altid den samme kontaktperson

√ Altid en åben og ærlig dialog

TJEK

Hvem laver hvad hvornår?

Vi bruger it-værktøjet Wireless Pocket Applications (WPA) til at sikre et optimalt samarbejde over hele linjen. De forskellige arealer tegnes ind i systemet, hvorefter alle aftaler og krav i forbindelse med opgaverne tilføjes. Så er fundamentet lagt for en lang række fordele, herunder:

  • Hurtigt og grafisk overblik over samtlige planlagte, igangværende og afsluttede opgaver
  • Vare- og tidsforbrug registreres for hver opgave
  • Vores folk kvitterer via smartphone eller tablet, når opgaven er afsluttet – og står dermed inde for, at arbejdet er udført i henhold til aftaler og krav
  • Opdatering og status i realtid (online)
  • Lettere administration og mindre papirarbejde
  • Minimering af fejl og misforståelser
  • Kontoret ved altid, hvad der foregår i marken
  • Jævnlige kontroller, rapporter og statistikker
  • 100% gennemsigtighed og detaljeret dokumentation
  • Et smidigt og driftsikkert styringssystem, som er hurtigt at lære – vi sørger for opstart og indkøring
WPA grøn

Miljø og arbejdsmiljø.

  • Vi bruger helst miljømærkede produkter
  • Vi har faste procedurer til at undgå overdosering
  • Vi afholder interne kurser om korrekt håndtering af midler og maskiner – ergonomi, sikkerhed og sundhed
  • Vi samarbejder med Psykiatrifonden omkring trivsel
  • Rummelighed er en mærkesag for os, så vi har skabt et særligt uddannelsesprogram, der har til formål at gøre arbejdsmarkedet til en succesoplevelse for alle
  • Servicebranchens Arbejdsgiverforening har tildelt os Servicenormen – en blåstempling, der bl.a. sker ud fra forholdet mellem pris og kvalitet, uddannelse af medarbejdere og kontrakter med leverandører. Vi blev godkendt til Servicenormen som de første i branchen
Vand HR